• Slider profin

Veel gestelde vragen over Profin

Mocht u uw antwoord niet gevonden hebben in de FAQ dan kunt u altijd een vraag aan ons stellen.
U kunt ons bereiken via e-mail profin@cervus.nl, of u kunt ons bellen via nummer 0341 - 35 10 54.

Hoe Kan ik mijn wachtwoord wijzigen in profin?

Profin is beveiligd met een wachtwoord.
Uw eigen wachtwoord kunt u zelf wijzigen door in het Menu te kiezen voor;
Bestad, Wijzigen wachtwoord.

Dan komen vijf regels in beeld:

Gebruikersnaam
Volledige naam gebruiker

Huidig wachtwoord
Nieuw wachtwoord
Herhaal nieuw wachtwoord

Vul de onderste drie velden in en uw nieuwe wachtwoord is actief.

Als u per ongeluk de menukeuze Wijzigen wachtwoord heeft gekozen en u wilt uw huidige wachtwoord niet wijzigen, vul dan uw huidige wachtwoord in bij Huidig wachtwoord en druk op Annuleren.

Belangrijk: Hoe voeg ik artikelen, debiteuren enz. toe?

Om artikelen, artikelgroepen, debiteuren, crediteuren e.d. toe te voegen, dient u in de zoekfunctie een zoekterm in te typen die nog niet bestaat. Als u dit doet, zal Profin vragen of u deze wilt toevoegen. U kunt de zoekterm nog veranderen als u dat wilt. Dat doet u onder de algemene instellingen van het product, de debiteur, de crediteur enz.

Hoe zorg ik ervoor dat ik overzichten niet print, maar dat ik een excelbestand krijg?

Om te zorgen dat u een excelbestand krijgt, dient u te gaan naar het overzicht dat u wilt uitprinten. Druk echter nog niet op printen, maar selecteer op de plek waar 'Printvoorbeeld' staat 'Excel'. Dan ziet het er zo uit:

Als u dan op printen drukt, gebeurt er niets. Maar als u dan naar uw harde schijf (Deze computer/Lokaal station/Program files/Profin voor windows/printen) gaat, ziet u dat hij hier opgeslagen is. U kunt hem dan gewoon via Excel openen.